-->

fredag 26 oktober 2012

samma visa varje gång.


samma visa var morgon innan tenta.
ska bara kolla en sak i anteckningarna,

"nämen, va f-n är det här? shit, det har jag glömt att plugga på. och detta (!!), det är ju skitviktigt (!!), varför har jag hoppat över det alla gånger? nämen, nu får det räcka, vad är DET HÄR (!) som jag inte heller kan?



suck.
snacka om att sätta sig själv i skiten.
just därför som jag hatar eftermiddagstentor.
det är bättre att göra de på morgonen, då undviker man denna hysteri.
usch.

nåväl.
ska faktiskt lägga ner böckerna nu.
jag lär mig ändå inget nytt.
nu får det vara som det är så får väl gudarna hjälpa mig på traven.
ge mig lite extra hjärnceller mellan 14-18 :)


packning står på schemat och sedan ska jag ge mig ut på promenad.
lite frisk luft och sol känns betydligt mer nödvändigt än att sitta här och stirra.
och ikväll går tåget 18.42, vare sig jag hinner med det eller inte.


1 kommentar: