-->

tisdag 9 oktober 2012

P - style.

kunde inte hittat en bättre paulina-styling.
herregud, det kunde varit jag.
yeah, i wish åtminstone...
det här blir nog min inspirationsbild denna höst.
avslappnat, snyggt och lite slarvigt ;)

nog för att skor med hål i inte är särskilt passande nu,
men fy bubblan vilka snyggingar.
från nastygal.com


har länge, länge velat ha ett par äkta skinnbrallor.
men jag köper det aldrig?
ganska mycket pengar och samtidigt känns det som ett plagg som måste hålla ett tag.
ja, det finns ju inte möjlighet för att öka eller minsta i vikt.
skinn, inte ett material som direkt krymper.
borde med andra ord hitta önskad vikt innan ett köp.

love at first sight.
detta armband klickade jag hem förra veckan.
så nu hänger jag i postfacket tills det anländer :)
från cocoo.se


den perfekta rocken har jag ännu inte hittat.
eller jo, nästan.
men min storlek är slut hela tiden.
(och så älskar jag såklart halsduken, stjärnor & ränder.. mmm)

yes yes yes yes.
this is my style.

höstinspiration.
wow - detta bildregn andas verkligen "mig".
mössor, slitna sneakers, rock, klumpiga smycken och snygga skor.
oui oui oui.
allt ovan, ni är välkomna att flytta in på våning 4 när som helst.


dåligt på bloggfronten men tiden räcker inte till.
nu sitter jag i alla fall i soffan och vilar ögonen på äntligen hemma.
mitt absoluta favoritprogram som liten.
så starkt förknippat med de kvällar efter gymnastiken,
nyduschad i badrocken, med kvällsmat i soffan framför tvn :)

 nåväl.
ska koka en kopp te nu.
totally.obsessed.

1 kommentar: