-->

tisdag 2 oktober 2012

smooth pastels.



jag är ett monster just nu.
ett sådant som suckar högt för ingenting.
pustar, stönar, suckar.
ett sådant som irriterar sig på alla som kommer i min väg.
på folk som går sakta framför när jag faktiskt har jättebråttom till lektion.
folk som snor sittplatsen på spårvagnen rakt framför näsa på mig (ett ego-monster?)
låt mig vara.
jag bits.

försöker hitta balansen genom att stirra på mjuka pasteller.
och så lämnar jag skolan nu.
åker hem och tar 30 minuter på löpbandet istället.
plugga kan jag göra imorgon.
låt oss prokastinera lite istället.
det mår man ju så mycket bättre av imorgon... 
suuuuuuuck.

pics via my pinterest - smooth pastels

2 kommentarer:

  1. pastellfärger är så fint. och behagligt att se på! Hoppas allt är bra snygging?

    SvaraRadera
  2. Upp med hakan gumman, förstår om det är mycket men du har klarat det förut. Du är sjukt duktig, komihåg det!
    Många kramar
    Julia

    SvaraRadera