-->

lördag 6 oktober 2012

little black panther.


 
till en liten stor tjej.
 tufft men sött på samma gång. 

kommer själv ihåg när jag var liten (8-9?) och rosa var inte alls coolt nog.
svart var desto häftigare. 
och turkost gillade jag också.

nu, som näst intill vuxen (för det är jag ju?) så är svart favoritfärgen.
lika fint till vardags som till fest.
snyggt på vintern men även på sommaren.
dock är jag inte färgrädd, det ska jag inte säga.
svart är bara... praktiskt :)

här har jag hittat lite saker som föll mitt barnasinne i smaken.
helsvart á la en panter.
vill man inte ha svart nedtill kan man ju slippa.
även om jag nog hade tryckt på mitt icke-existerande-barn det också, hehe.


och västen, den har min lulli i sin ägo.
så kan garantera att den är fin in real life.
jättefin till och med.


mössa/H&M, stickat/j.crew, väst/lindex, mokkasiner/j.crew.


5 kommentarer:

  1. Hej, mitt namn ä Jonna och jag undrar vilken sida man kan köpa dessa underbara skor på? Har du såna själv? Tack för svar.
    Mvh Jonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jonna! Du kan köpa dem via J.Crew. De skeppar till Sverige :) ja, visst är de fina! Jag har inte svarta men har bruna
      Mokkasiner. Ett par svarta hade dock varit kul att ha i garderoben :)
      Hoppas det hjälpte!

      www.jcrew.com

      Radera
  2. Hej. Tack ska du ha, bara det att jag inte hittade dom på deras sida!!! Så jag blev lite tokig. Kollar vidare tack än en gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här är en länk :)

      http://www.jcrew.com/girls_category/shoes/flatsmoccasins/PRDOVR~30117/30117.jsp

      Radera
  3. Tack ska du ha ;-)

    SvaraRadera