-->

onsdag 24 oktober 2012

drömmer mig bort.








flyr skolans måsten.
om så bara för några minuter.
sjunker ner bland leomönstrade tights, metallic-jackor, lackboots och tuffa tryck.
barnkläder alltså.
vilken djungel av vackra små ting.

tänker att det är tur att jag inte har några barn än.
det får absolut vänta tills ekonomin blivit lite mer stabil :)
för jag känner redan nu, utan barn, att det här kommer bli livsfarligt.
kommer fördmoligen sluta själv, i gamla trasor, medans barnen stoltserar i guldjacka.
eller kanske i något jag skapat själv?
ja helst, om man får drömma.
och det får man ju.
ska bara bli lite modig, få lite skinn på näsan först.

tills dess läser jag på om fredagens purchasing,
 försöker lära mig något om inköp och att välja leverantörer inför framtida businesses.
någon nytta ska man väl ha av det :)


leotights/marmar copenhagen, rock sweater/zadig et voltaire, randiga byxor/soft gallery, boots/dr martens, horse sweater/simple kids, jacket/molo.

2 kommentarer:

  1. haha. jag med :).
    cooolt. go girl. fan. jag hade velat samarbeta med dig. du kör barnkläderna och jag kör mina smycken, artprints. och inredning ihop!!!
    sugen??? :).
    ha en fin dag!!!
    kram//jennifer

    SvaraRadera
  2. Ja barnkläder alltså, underbart!!

    Pälsen är verkligen gosig, helst vill hon inte ha den på sig, bara mysa med den ; )

    Trevlig helg och lycka till idag! Kram

    SvaraRadera