-->

lördag 20 oktober 2012

my forever star.

lycka till min stjärna.
jag håller alla tummar och tår.

på en arbetsplats som den här, där hade jag kunnat sitta hela dygnet.
gud vad jag ska investera i en bra arbetshörna "när jag blir stor"
( = när jag får plats och pengar)

uhe, en allt för tidig morgon denna lördag.
07.27 stod jag på hållplatsen och väntade på spårvagnen.
nu är jag i skolan, med frukost och kaffe i min termos.
det är bara att försöka intala sig.
"det är en helt vanlig onsdag"

blir förmodligen ett 13-timmarspass idag.
men jag är förbered så det är lugnt.
eller ja, så pass lugnt att ni inte behöver tycka synd om mig iaf :)


det absolut största minuset idag.
jag missar lullis första gymnastiktävling någonsin.
det gör ont i hjärtat.
men jag har fått filmsnuttar från repetitionerna och jag lipar varje gång.
av stolthet över min duktiga lillasyster som sträcker på sig så fint.
världens sötaste i sin nya dräkt.
lycka till min älskling.
(och mamma, glöm inte att filma)

men det lilla plusset.
hon har tävling nästa helg också och den ska jag se.
fast ändå, den första är ju ändå lite speciell... 

nu: back to reality.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar