-->

lördag 13 oktober 2012

små vibbar av julkänslor.

  


försöker stålsätta mig mot att sönderspela julmusiken.
för trots att min tillåtelse-gräns den 1 oktobet är passerad känns det ändå som fusk.
herregud, det är ju mer än 2 månader kvar till julafton.

fast om sanningen ska fram som lyssnade jag lite innan idag.
för att känna på hur det kändes.
det kändes bra om än lite fel.
så jag avvakta någon vecka till tror jag :)

men vad jag däremot börjat med är julinspiration och en önskelista.
lika bra att börja fundera redan nu så att allt blir väl genomtänkt.
än så länge finns en cashmeretröja och ett par skinnbyxor i toppen.
och eventuellt en espressomaskin eller moccamaster.
känns väl som ypperliga julklappar?

och julinspirationen ovan, från min pinterest - xmas.
fint, ellerhur?
älskar det grå och svarta som inte alls känns särskilt kallt tillsammans med en pälspläd.
tänk om man haft massa yta att dekorera och inreda.
åh...

kanske ska önska mig en stooor lägenhet utav högre makter? :)




men visst längtar man?
speciellt när man kikar på gamla bilder från de julfiranden som varit.
för två år sedan hade vi julen hemma hos vår familj.
och så var det massvis med snö och pulkaåkning utan för L's hus i glumslöv.
härliga tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar