-->

onsdag 10 oktober 2012

fyra högt uppsatta ting.

work lamp från design house.
hos rum21.se

garage no 6.
också från rum21.

när ska jag slå till på en kubus egentligen?
svart eller vit?
från danskdesign.nu

pläden i finaste färger kommer från Hay.
säljs också hos rum21.

 fyra ting, samtliga högt upp på önskelistan.
om man inte vore så begränsad av pengar och plats...
 suck.

men drömma får man och det är jag bra på.
speciellt när skolböckerna ligger framför näsan och inte gör mycket för att stoppa mig :)
 tänkte dock försöka plocka ihop snart.
det är ju lill-lördag för tusan, hehe.
vädret är helt fantastiskt och det liksom rycker i kroppen på mig.


tror det får bli en promenad ikväll.
visst, solen lär ju ha gått ner men jag tror denna kropp är i behov av frisk luft.
och lite motion skadar inte
(nedranscheescakesomöverkonsumeradesihelgenochsåbastumedklassenimorgon)

1 kommentar:

  1. köpte lampan högst upp i lördags. love it. så fin.
    en present till mig. :)

    SvaraRadera