-->

onsdag 25 januari 2012

Blåbär med mjölk


 Ensam hemma ikväll.

Ligger utsträckt i soffan med datorn i knäet och kollar samtigt på Sveriges Mästerkock.
Ibland har det sin charm att vara ensam, även om jag såklart trivs väldigt bra med min käre kompanjon.

pics via Wisuella
collage made by me.


 

Har sprungit en mil idag, för andra gången i mitt liv. 
(första gången var förra veckan)
Stolt som tuppen men helt utmattad.
Firar med blåbär och mjölk till efterrätt.

Och då förstår ni säkert varför inlägget ser ut som det gör. 

Blått, blått, blått.

Jag gillar färgen blå. Särskilt jeansblå och marinblå.
Har fått höra att jag är färgen "turkos" av mina vänner, ligger kanske något i det?
 




 Nu ska jag fortsätta med mitt slappande. Dagarna i skolan är långa, 8.30-17 var dag och imorgon är det kick-off inför Chalmers arbetsmarknadsdagar, CHARM, som ska hållas nästa vecka. Är väl inte hemma förrän närmare 20, men så länge jag blir bjuden på middag är jag nöjd!

pic via Ett hörn av Eden

Have a blue evening!



1 kommentar:

  1. åh så vackert. å mitt blåbärshjärta :). tack!!!
    ha en fin dag/jennifer

    SvaraRadera