-->

tisdag 31 januari 2012

letters & numbers

Siffror och bokstäver verkar vara på tapeten.
Snyggt, klassiskt & grafiskt tycker jag.
Väldigt mycket i min smak.

häftig väckarklocka via STIL Inspiration
tygpåsar med din bokstav.
pic via THIRA


Den här lägenheten känner vi igen. 
Den låg ute på Alvhem och jag tror varje bloggerska/bloggare har sett den X antal gånger.
Den är fantastisk.

Och den där tavlan, med den stora 5:an, den fångar ens blick direkt. 
Underbar på alla sätt och vis den här lägenheten. 
Åhh...


pic via STIL Inspiration
Finfina kuddar från DAY Home et Mikkelsen.
Själv föredrar jag dock den vita varianten :)


en påse jag bara måste ha!
pic via THIRA


Den här påsen måste jag ha!
Både miljövänlig och snygg.
Och givetvis kul med ett P - det är ju halva (nästan hela) grejen!

Vi brukar sällan köpa plastpåsar i affären. 
Det blir snabbt en hel drös under vasken för man handlar ju i regel oftare än man slänger.
I alla fall vi.
En tygpåse är därmed perfekt!

Och mer miljövänligt, sa jag det? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar