-->

lördag 14 januari 2012

a pair of wings




En väldigt fin julklapp fick jag av Farmor. Jag har visserligen valt ut den själv. Grå franströja med silvernitar på ryggen. 

Ett par vingar. Kan vara bra att ha ibland tror jag.




Haha nog för att man inte ska vara självkritisk (vilket man är allt för ofta), men något har verkligen hänt med de här bilderna! Och nog för att två extra kilo har tagit plats på min kropp, men såhär bred är jag inte!!

Och så var jag visst självkritisk ändå!

Nåväl, det jag ville visa var ju faktiskt inte bredden på min ofotogeniska kropp, utan just min nya tröja med vingar. 

Till slitna jeansshorts, vita jeans eller som idag - till mina svarta Acne skin.

2 kommentarer:

  1. så fin!
    bred haha, vart då hörru???
    gillar, som sagt, verkligen din blogg.
    kram/jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Din blogg är väääääldigt uppskattad från min sida också!
      Kram!

      Radera