-->

måndag 16 januari 2012

Från ett hem till ett annat

pic by me
Matildas pärlor blev väldigt fotogeniska.

 Här hemma pågår packning för fulla muggar. Hur ska jag få med allt hem?
Lämnar nog kvar en del och sen hoppas jag att min familj kommer upp snart och hälsar på.



me, nailpolish from China Glaze
magentic L from Accessorize



Mitt i all packning hittar man mycket som man inte ens hunnit packa upp. Som mitt nagellack från China Glaze. Och ett L i tyg med en magnet på baksidan, som Ludde köpt åt sig själv, haha! Manligt va? Väldigt angelägen om hans egen bokstav i alla fall, så förmodar att han blev väldigt glad när jag kom hem med dessa.

"Nu när vi ska ha sån magnettavla, då vill jag ha ett L"


my favourite nailpolish right now, from ciaré.
Tillhör mammi men ska nog köpa mig ett när jag är tillbaka i götet.
Säljs hos Tara.

just me



På ett sätt blir det skönt att komma tillbaka. 
Tillbaka till lägenheten och de vardagliga rutinerna. 
Ser fram emot att få börja piffa till hemma, placera min nya kudde i soffan och så småning om få upp båda tavlorna bakom soffan. 


pic by me
pillow from DAY Birger et Mikkelsen

Julsakerna är bortstädade i helgen så nu förväntar jag mig en ljus och städad lägenhet när jag kommer tillbaka ;)

hint, hint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar