-->

onsdag 18 januari 2012

Bloomingville S/S 12



Det är ju faktiskt inte endast i klädväg som vårkänslorna kommer krypande.
När jag kollade in Bloomingville's katalog för vår/sommar 2012 hittade jag massor av inspiration.

Här kommer är ett askplock.



Starka färger blandas med råa material som grått, trä och zink.




A B C

Och bokstäver och väggord (i en ny tappning) verkar fortfarande vara på tapeten.  



Varför inte göra sig en egen personlig ljusstake av en mugg och en griffelkrita?
En perfekt gå-bort-present, kanske?

Snyggt!


Ett K får mig att tänka på dig, K.

1 kommentar:

  1. verkligen snyggt. vågar jag färg må tro? nja, tveksamt :).
    hoppas du haft en bra dag. min blev lite bättre faktiskt. började tänka på de positiva sakerna istället. ganska bra på det motsatta annars :).
    tack för dina ord!!!
    kram/jennifer

    SvaraRadera