-->

fredag 13 januari 2012

colors on my finger tip



colorful nail polish
 


weheartit







Jag är ungefär 150% säker på att jag inte är den enda som börjar sukta efter nya, färgstarka nagellack nu till våren. Visst, det är inte vår än, men vi blickar ju ditåt - right?


Det där nagellackssuget kommer alltid på vårkanten och i år är jag sugen på plommonlila, korall, svart (funkar alltid!), ljusrosa, mörkrosa (inte cerise!), ...


färgstarkt nagellack i snygg persikofärg hittade jag i Damernas.
Pop tart heter det.

 Har varit inne på Kicks X antal gånger den senaste månaden och kollat in deras nagellack från Essie. Kan inte bestämma mig om jag ska bli klubbmedlem för att få ta del av deras erbjudande "2 för 179 kronor". Tycker det är aningen saftigt men eftersom ett kostar 129 :-  så...
 

weheartit


 Nästa problem är sedan att välja färg. Chanel har ju, likt Essie, en hel regnbåge. Det finns ju inte två eller tre rosa färger, utan minst sex eller sju. Hopplöst!


Men ser ni fjärde nagellacket högst upp från vänster? Och det längst ut, översta raden, till höger? Och sedan mullvadsfärgen längst till höger på mellersta raden. Och det väldigt neutrala och tjusiga tredje nagellacket från vänster, andra raden?


De vill jag ha. Och så några andra.
Kan inte riktigt bestämma mig. 
Varken om klubberbjudande eller färg.

Längst ner, andra från vänster. Också sjukt snyggt!



Vad föredrar ni för färg?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar