-->

måndag 16 januari 2012

Hello Rockstars!



just love this jacket!

pic by me


Kan inte släppa tanken på en skinnjacka i riktig bikermodell. 
Kan inte riktigt tänka mig en vår utan en sådan.

Förra året köpte jag skinnjackan som H&M gjorde i samarbete med Elin Kling. Jag älskar den men vill nu har något att variera den med. Något tuffare, råare.

Den är urcool den som jag har - loose, dragkedjor, tunt fint skinn, men jag kan liksom inte få min drömjacka ur huvudet.

weheartit




Drömjackan är en variant av de tre ovan.
Så fina!

Vad heter det när det är sånna fluffiga väck på ärmarna?
(på nedersta bilden liknar det en sådan gurka man spelade på, på musiken i lågstadiet)

Jag kommer inte på något vettigt namn att söka på.
Och det är väldigt svårt att hitta drömjackan om jag inte ens vet i vilken ände jag ska börja leta.
Blir tokig.  

Har ni något bra söknamn?


leather jacket + gurka, 
leather jacket + veck
det kommer jag inte långt på.



1 kommentar: