-->

lördag 21 januari 2012

mitt första tejpande


God morgon lördag!
Utanför fönstret råder snöstorm men här inne startade vi morgonen med tända ljus och frukost framför Nyhetsmorgon.

Och med massor av ro i kroppen satte pysslandet igång.





Min magnettavla är fortfarande nere i Skåne men då jag inte kunde låta bli att sätta upp mina inspirationsbilder på väggarna så tejpades dessa upp. 
Får istället printa ut nya bilder till tavlan när den väl kommer hit.

Har ju några fler på lager om jag säger så ;)

För det finns en mapp på datorn som heter "Inspiration bilder" också.

Så här blev resultatet ovanför huvudändan av sängen. 

Har blandat mina tejp av den anledningen att jag inte kunde bestämma mig för ett.
Tanken var först att det skulle vara enhetligt.
Det blev bra det här också!


Nu blir det gymmet en timma innan jag sätter igång med kvällens outfitprojekt.
Maskeradfest med tema Disney står på kvällens agenda.

1 kommentar: