-->

fredag 27 januari 2012

Personal shopper och nya miljöer

Jiho! 

Min vän Mickan är i Stockholm medan vi andra sliter med kandidatarbete. Därmed passar på jag att utnyttja henne som personal shopper åt mig, mohaha! Tre ljus har hon fixat, två svarta och ett vitt.

Snacka om glad för det lilla,
Tack M!

Finaste ljusen från H&M Home







Fredag idag!
Har ni några fredags-feelings?

Vi har precis lunchat på stan, så lite lyxigt är det allt.
Och så har jag mockarutor med mig som ska serveras till kaffet om en stund.
Ikväll blir det en köttbit och lite (eller kanske mycket) godis på det!
Åh, mysigt! 


Här sitter vi och pluggar idag. Vi har bytt ut Chalmers lokaler mot fräscha lokaler nere på stan. 

me, wearing hat inside because it's freeeezing.



Vad ni än har för planer 
- party, myskväll, ensamkväll eller jobb -
så önskar jag er den bästa fredagen!

Kram P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar