-->

onsdag 25 januari 2012

prickar, lack och barbent


prickar, lack och barbent


 
Verkligen en outfit som faller mig i smaken, något som jag absolut kan tänka mig att bära i vår.
Ett par lackiga Dr Martens står högt på önskelistan och att matcha det såhär, med en söt klänning eller till kjol är verkligen min kopp te.

Jag säger det igen

Sött + salt = sant

När vi var på stan i helgen, i gassande sol och vackert väder, då kunde jag inte låta bli att drömma mig bort till skinnjackan och ett par nya solglasögon. 



Varför jag ständigt blir sugen på ett par nya brillor varje år vår kan man ju fråga sig, men i år tänker jag satsa på ett par "riktiga" så att de håller både trendmässigt och praktiskt i mer än ett år. 

Man är ju faktiskt mer rädd om ett par märkesbågar. 
Försöker undvika repor och lösa skalmar förståss!

Ett par raybans.
Svarta
Wayferer eller pilot?
Svårt val


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar