-->

fredag 13 januari 2012

Ganska så mesig trots allt


De arbetande och skolpliktiga varelserna i det här huset väckte mig strax efter halv sju med sina röster. Och med en illamående nervositet inför ett skede i veckan som komma skall, kunde jag inte somna om.

Ett andetag i taget, det här ordnar sig säkert.


Det finns säkert de som varit, är och alltid kommer att vara mer nervösa än jag. Tycker oftast att jag är ganska tuff och oberörd, men när man får svart på vitt så ändras denna uppfattning om sig själv ganska snabbt. 



Nyligen hemkommen från en tur på gymmet där jag fick rensat tankarna. Börjar inse att ett misstag eller ett dåligt resultat inte är hela världen. Med detta i åtanke blev nervositeten möjligen lite mindre.


Tomatsoppa med mitt fantastiska hemmabakade bröd till lunch. 
Ni måste testa det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar