-->

torsdag 26 januari 2012

Make over - PRONTO!



Jag står inte ut med vår sovavdelning längre. 
Eller okej, jag har varit riktigt less ett bra tag men nu måste en förändring ske!

Pronto

Bilden ovan, med all dess enkelhet, inspirerar till tusen!


Och en matta står på inköpslistan.
En randig är redan givet men om det blir denna från IKEA eller någon annan återstår att se.

Pronto det också!

 


Och så det här med överkast. 
Har velat hela hösten och kan inte bestämma mig för grantigrå eller vit.
Vad tycker ni?

Kanske säkrast med vitt för att sedan fylla på med lite trevliga kuddar i en mörkare nyans?
Hellre mörkt på ljust än tvärtom tror jag...


Dilemma, dilemma, dilemma. Tänk vad mycket annat som är viktigare här i livet!
Men trivs man inte hemma så trivs man inte med sig själv.
Home sweet home, det är ju så man vill känna.
Ellerhur?

Antar att det bara är att ta tag i saken även om det svider i plånboken. Men med både överkast och kuddar från H&M kommer vi åtminstone ganska så rimligt undan. 

Och sen gillar jag ju det här med hängande glödlampor också.
Har länge svurit över att väggen vid huvudändan av sängen inte går att borra i (och det finns inte plats för nattduksbord), därmed har vi varit utan sänglampa sedan dagen vi flyttade in. Så tråkigt, för det är verkligen mysigt att kunna läsa en bra bok, men nu slog tanken mig - varför inte hänga upp en glödlampa rakt ovanför nyllet?

Ska fråga pappa...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar