-->

söndag 15 januari 2012

Fram med saxen


bilder via pinterest, weheartit, bikbok.
Collage created by me.

Sista dagen hemma i Landskrona. Imorgon åker jag tillbaka till Göteborg och på tisdag börjar skolan. 
Det finns vissa saker som inte kan vänta när jag väl är uppe.

Handla mat, städa, förberedera mig mentalt för veckan som komma skall.
Boka en frisörtid.

Mitt hår är slitet, dassigt, färglöst, innefattar en bred utväxt, tråkigt. 
Behöver möta våren med lite mer glans på toppen. 

via Wisuella


Skulle vilja göra något radikalt. Klippa lugg, page, snagga mig (eller inte). Men på den fronten är jag dock väldigt feg. Det blir oftast det gamla vanliga,

Klippa topparna, spara till längre hår, lite ljusare slingor.

Sist tyckte jag att jag var jättemodig, klippte luggen till kindbenen.
Mer vågade jag inte, haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar