-->

söndag 11 mars 2012

a cold in the sun.

hej.
förkyld upp över öronen denna söndag.
Näsan täppt, lock för öronen, ont i bihålorna och en knast (?) i ögat.
Att knasten tillhör förkylningen tror jag väl knappast, men vad är oddsen på att pricka in allt skit samtidigt?
suck.

Tog mig i alla fall ut en sväng i förmiddags.
Lapade sol i ett hörn där jag hittade lä.
Tyckte synd om mig själv, så jag köpte en stor kopp kaffe från EH och en ny tidning att läsa.
ELLE Interiör.
Fin inspiration och ett sug efter att vilja ha mer.



Måste medge att jag är väldigt förtjust i dessa stringhyllor.
Alla de möjliga sätt att bygga på och leka med dem.
Den smarta magasinhållaren var ny i sortimentet läste jag, den gillar jag skarpt!
Och hyllan under som ett fungerande frukosthak.

Köksrenovering? 
hehe, njaaa.
Blir nog lite trångt och jag och L ska trängas där i/under :)
 
 
Samarbetet med Rädda Barnen är också en favorit.
Asken i form av ett kranie som gjorts tillsammans med Acne.
Trumman/förvaringsboxen också ihop med dessa (så cool i ett barnrum!).
Filten är to die för och alla de fina svartvita planscherna är så fina.


2 kommentarer:

  1. så är så satans skön alltså. skriver så att smilbanden drar på sig ett flertal gånger.
    kärlek till dig fining.
    du kan gå långt.
    kram/jennifer
    ps. du är dessutom otroligt vacker.

    SvaraRadera
  2. Tack fina du för gullig kommentar!

    Ska snoka runt lite till nu...
    Ha en bra tisdag!
    Kram Kristin

    SvaraRadera