-->

fredag 23 mars 2012

zara girl part 1.

till en liten tjej.
Kikade in hos Zara och deras utbud även för småtjejerna.
Hittade huuuur mycket fint som helst (såklart).
Det som skulle bli ett kollage, blev fyra, så jag tänkte dela med mig av mina favoriter i två parts. 

 Här har ni alltså part 1.
Bestående av två kollage till de små. 



Söta leotights till vita och naturfärgade plagg.
Bryter av med söta ballerinor med cerisea detaljer.
På ett par brunbrända små fossingar.
naaaaw :)

Nästa sammansättning.
Lite tuffare & busigare med jeans från topp till tå.
Cool tshirt med häftigt print.
Guldiga ballerinor på fötterna.
För en mer lekvänlig klädsel, byt ut mot ett par Converse när kiddet ska till skola/dagi.


Vore roligt att veta.
Är ni några här med barn som uppskattar dessa kollage?
Eller är jag bara en ovanligt knasig ungdom, utan barn, som tycker detta är jättekul?
Som kanske borde sluta illa kvickt.
Innan alla mina läsare slutar komma hit, hehe.  

Tar snart helg och då väntar en härlig löprunda i solen.
Första utepremiären detta året! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar