-->

onsdag 7 mars 2012

home sweet home.


pic via pinterest (josefin)

pic via mariaemb.

hemma igen.
Borta bra men hemma bäst. 
That's for sure.

London har visat sig från alla dess sidor.

Mysigt, blåsigt, kallt, soligt, fuktigt, trevligt och mindre trevligt.

Något jag lärt mig är att inse hur bra man faktiskt har det här hemma i sverige.
 Isoleringen i husen där borta är inte att leka med.
Tror inte vi sovit i mer än 13 grader varje natt.
Brrr...
 

Så att, skönt att vara hemma igen alltså.
 Är helt plötsligt innerligt sugen på att börja bli lite nyttig och hälsosam nu också.
Det har nämligen blivit en hel del choklad om dagarna.
Och något mörkt bröd har jag knappt sett en skymt av.
Tror jag ska baka eget knäckebröd i helgen.
Kanske detta som mariaemb. gjort, eller så tar jag mammas goda variant.

Och något mer som jag insett att jag saknar.
Desiiiign.
Vårt hostel i London var så äckligt att jag aldrig mer tänker sätta min fot på något liknande.
Uhheee.

Den fina designen ovan, med en vitmålad gammal gren som klädhängare faller mig betydligt mer i smaken ;)
Så snyggt!

pic via thira.

Och vad hittade jag i en liten, söt & trevlig inredningsbutik i London då?
 En tygkasse med ett P, precis en sådan jag velat ha.
Mycket nöjd.
Förståss.
(efter allt detta tjat)

pic my own

Och ett nytt armband har införskaffats.
I äkta silver.
Såååååå fint.

Nu hoppas jag ni får en fin dag!
Så hörs vi mer senare ;)


1 kommentar:

  1. hej sköna höna!
    så fin inspiration o armbandet blev ju super kring din fina handled.
    så roligt att du gilllade det!!!
    jag sitter med dunderheadache o bara vill dör. tror det e förkylning på g.
    bläää.
    nu har jag klagat över det :).
    ha en fortsatt fin dag!!!
    stpr kram/jennifer

    SvaraRadera