-->

torsdag 29 mars 2012

rodeo reading.



kvällsläsning.
Jag har två sidor kvar i boken jag läser (väldigt sporadiskt måste sägas) hemma i Göteborg.
Två sidor, varför läser man inte lika gärna klart den?
Jo, för att ögonen gick i kors och jag ville spara avslutningen tills idag.
Suga på karamellen, liksom.

Men jag glömde givetvis boken.
Så nu kommer det ta mer än en vecka innan jag får läsa de två sista sidorna.
Ovärt, hehe.

Hit hem har jag bara med mig skolböcker.
Och de tänker jag absolut inte läsa en kväll som denna.
Så vilken tur att Mammi agerade personal shopper på Pressbyrån innan de hämtade upp mig.
Vårens nummer av RODEO ligger nu här intill mig och jag har redan börjat smygläsa.
Gillar skaprt upplägget.
Kombinerar snygga och inspirerande bilder med texter som jag aldrig annars fått läsa.
Nya favoriten, helt klart.
Och snygg är den också.
(guuuud, den där avslutningen fick mig  att tänka på "och gott är det också, det kan jag lovar dig. Det är ju jag som har gjort den" Haha!)


godnatt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar