-->

torsdag 1 mars 2012

mustard kid.


pic 1 via Oiidesign (Mini Rodini), 2 & 3 via Campadre (Rockefella), 4 via Barnskobutiken (Palladium)

väldigt förtjust i barnkläder.


Hittade kjolen ovan, från märket Rockefella, som jag tycker är så sjukt cool.
Önskar nästan att den fanns i större storlekar.
Eller att jag åtminstone var lite yngre, hehe.

Hade jag haft ett kid, en liten dotter, då hade jag klätt henne i denna.
Matchat med dunderfin tröja från Mini Rodinin och skor från Palladium.
Tuffast i stan hade hon varit, lillbruttan.

Men tills vidare får jag istället låta det vara ett tips till er.
Till er som har en liten cooling till tjej.
 Dock kan kjolen vara en ypperlig födelsedagspresent till Lulli som snart blir 8 år?
hmm...

Rosa och rött i all ära, men jag tycker att könsneutrala färger är preciiis lika fint. 
Kanske till och med strået vassare.
I alla fall ju äldre barnet blir.

   



Och varför inte matcha denna senapsgula klädsel med tuffa små ryggsäckar.
Gamla klassiska Kånken Mini från Fjällräven är min favorit.

Jag äger faktiskt en själv.
Dock ingen mini utan en vanlig kånken.
Ärvd från min kära mors unga dagar vilket gör den ännu mera omtyckt.


1 kommentar:

  1. En kånken står på min önskelista till födelsedagen, haha. Dock ska den vara sliten men det löser sig efter några år :) ha det fantastistk mysigt i London babe! PUSS

    SvaraRadera