-->

fredag 16 mars 2012

longing for you.

pics via 1, 2 acid wonderland 3 Cambridge Satchel 4 pinterest (pellas)
collage by me.
summer is soon.

Snart mina vänner, snart får vi njuta av mjukglass, varma solstrålar och barfotakänsla.
Sommaren hemma i Borstahusen med vänner, grillning, dans på bryggan och glass vid campingen.
Det är that kind of stuff som jag kommer längta ihjäl mig efter denna sommar.

Denna sommar då jag kommer vara en hel Atlant borta från nära & kära.
Det kommer bli super det också, men jag kan inte låta bli att våndas lite.
Och längta lite till sommaren 2013 när det blir "som vanligt" igen.
Jag är ju (tyvärr) en människa som gillar att ha det på det bekväma viset.

I'm stuck to the list. 
Så skulle man väl kunna säga. 
Håller mig till sådant som jag känner mig säker i.
(fegis)
pic via Wisuella
I takt med att sommaren kommer smygande blir jag allt mer sugen på färg.
Det är väl också en grej som skulle kunna stå på en P-lista. 
Jag är inte förvånad över denna färgexplosion med andra ord ;)

Igår tog jag därför tag i saker och ting.
Beställde en Cambridge Satchel (äntligen!) som ska få agera skolväska.
En barbie-rosa, som ovan.
Oops... inte så klassiskt kanske.
Hoppas nu denna förtjusning över färg håller i sig ett tag till, hehe.
Vore alldeles för dyrt att tröttna inom en snar framtid.
 
Summer, I'm longing for you.
Satchel, I'm longing for you as well.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar