-->

onsdag 21 mars 2012

zara boy.


if I had a boy.

Då hade jag kutat till Zara och kollat in deras fina vår- och sommarkollektion.
De uppkavlade jeansshortsen, både de cremefärgade och de i jeans är helt galet fina.
Matchat till en fin stickad tröja (den grå!) och en solgul vårjacka. 
Ett par slitna palladium därtill. 



Jag må vara knäpp.
I brist på egna kids tycker jag det är riktigt underhållande med barnkläder.
Lättast är det med tjejkläder, det finns ju ett så mycket bredare utbud, 
men killkläder blir mer och mer kul och det glädjer mig:)

Förr kunde jag tycka att det inte alls fanns något fint till pojkar, och tanken på att inte få en framtida dotter (vilket jag kände på mig att jag inte skulle få) gjorde mig nästan lite orolig, hehe.
Inte kunde jag sätta alla söta små flickplagg på sonen min.
Och Bamse, Nalle Phu & Stålmannen vägrar jag.

Men som sagt.
Fritt fram av båda könen.
Gärna någon av varje. 
(och nej, trots bebissnack är det absolut inte aktuellt)



1 kommentar:

  1. Vilken fina saker! Precis vad jag skulle välja också :)

    SvaraRadera