-->

tisdag 27 mars 2012

a whole bunch of inspiration.




weekdaycarnival bjuder in till massor utav fin inspiration.
Senast fastnade jag för den lilla rosa pricken av självhäftande papper,
 som hon fäst på väggen bakom en stringhylla.
Piffigt och detaljrikt, no doubts about it. 


 tänkvärt.
Kanske printa ut till en poster.
Att sätta på spegeln så att man dagligen blir påmind.
Jag vet nämligen med mig att jag kan vara rätt bitsk ibland ;)
Speciellt när jag är hungrig.

Byredo.
Alltså, har ni luktat på dessa parfymer?
I diiiie vad gott.
Gypsy water tror jag min favorit hette. 
Känner igen när jag luktar på den om inte annat, hehe.
Fast gypsy water låter inte så gott?
Hmm..
Kanske minns fel.
(bild från Anna-Lena)

pic via Sköna Hem

Ljusa, öppa rum.
Jag har sagt det förr och säger det igen.
Älskar.
Den här lilla studion i Stockholm är så fin.
Vitt från golv till tak med detaljer som kommer helt till sin rätt.
Och det lilla loftet där uppe - vilken fantastisk mysplats. 



Finfina glas från Granit.
Inte för att jag är i behov men bara just för att de är ser ut som de gör.
Och den finaste filten just nu från Pia Wallén.
Jag får inte nog. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar