-->

måndag 12 mars 2012

Stockholm.

pic via Bubbelsoda.

04.50
Det var INTE långt ifrån att jag sjukanmälde mig från livet i morse.
Känslan av att kliva upp från sängen och samtidigt känna att "jaggörvadsomhelstförattdetskablikvällochjagfårsovaigen" är inte kul.
Dessutom med en dunderförkylning.

Sitter på snabbtåget upp till Stockhom är precis vad jag gör.
Vi är framme om en timme och sedan väntar en dag av intervjuer.
Insamling av data för vårt kandidatarbete är målet, roligare blir det inte.
En dag av shopping och uteserveringar klingar givetvis mycket bättre men har vi tur blir det McDonald's på en parkbänk någonstan, hehe.
skämt och sido.
Har inte ätit McD på flera år och så lär det väl inte bli idag heller ;)

Hemma igen ikväll och då tänker jag stupa raklång (haha, kan se det framför mig) ner i sängen.
Ett eller annat inlägg dyker säkert upp under dagen, har ju en hel hemfärd att spendera tid på också.

Fin måndag till er!

1 kommentar:

  1. Hej Paulinan!

    ÄLSKAR din blogg, så mycket fint :))

    Såg att du kikat in på min. Haha, ingen så spännande det är bara din gamla gympakollega juu!

    /Josse :)

    SvaraRadera