-->

onsdag 28 mars 2012

yesterday's details & today's plans


svarta converse, rosa väska och nitar på ryggen.   
Och så lite naken Heide Klum framtill i form av tshirt från MBMJ.


Godmorgon denna soliga dag.
Har ni sovit gott?
Jag sov som en klubbad säl.
Kan bero på att jag kom i säng alldeles för sent vilket också resulterar i en något seg P idag.
Nåväl.



Plugg hela dagen i ända.
Med undantag för ett stopp på stan och ett par sista stygn i två byxor.
Ikväll måste jag även packa.
Phhju, den här veckan alltså...
Den borde haft minst tio timmar till.
Jag hinner inte med i svängarna och igår resulterade detta i:
att jag glömde min mat.
och att jag glömde nycklarna för tredje dagen i rad.
Fick leta upp L som var på fotbollsmatch.
Var hemma halv åtta och fick inte i mig kvällsmat förrän nio.

Nu har jag snart svalt sista skeden yoghurt och det är dags att rusa.
Fin onsdag hörrni.
 

1 kommentar:

  1. tjena stresshöna.
    låter inte hälsosamt :).
    men roligt!
    blidde inget bauhaus men tankarna golvfärg samt mkt till trädgården.
    kanske hinenr dit nästa vecka.
    hoppas nu din dag blir bra!!!
    packa?
    kram/jennifer

    SvaraRadera