-->

fredag 23 mars 2012

friday inspiration.

pic via Stil Inredning & Design samt Wisuella
pic via Daniella Witte
fredag. 
Solen skiner på oss och det är en fröjd för kropp och själ.

 Inspireras av ljusa färger och mycket ljusinsläpp.
Svart möter vitt i en härlig blandning.
Fullsmockade köksväggar och stilrena arbetsplatser.
Sötaste hunden och en ljuvlig sommarkjol.

Vad inspireras ni av?

pic via STIL Inspiration & Gingerbreadhouse

Vill ni veta en bitter sanning?

Jag har en lampa som ovan.
En granitgrå industrilampa, precis en sådan som Daniella.
Skillnaden är dock att min ligger på vinden.
Ahhhhh.
Har ingenstans att ha den :(
Men ändå kunde jag inte låta bli att köpa den för sisådär fyra månader sen.
Typiskt mig, va.
Jag ska ha den i mitt framtida kök, hehe.


Fredagsplanerna denna ljuva dag:
Skola
Träning (äntligen!)
Barnpassning.

Lilla Naomi har redan bestämt att hon ska färga, styla och kanske klippa mitt hår.
Hjälp.
Did I mentioned she is four?

Vad ska ni göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar