-->

torsdag 29 mars 2012

påsklov.

påskledigheten resulterar i gult.
alla pics via Wisuella.

påsklov.
Snacka om efterlängtat.
Skrev dugga i hållfasthetslära precis innan jag satte mig på bussen.
Snabb rättning och resultatet 2,5 av 3 kändes som en skön avslutnig.
(ni skulle dö om ni hörde vad kursen handlar om...)

På bussen nu alltså.
Solen strålar in i ansiktet på mig.
Svetten porlar sig i pannan (valde givetvis "fel" sida).
Och tydligen det enda sätet där knappen för liggläge är fast.
giiiiiiivakt!

nädå, jag klagar inte ;)

Ses i Skåne! / rakryggad_tjej_89


1 kommentar:

  1. hej p!
    så gött med påsklov!!!
    du, armbandet. f-n. dåligt samvete. jag kanske inte var tillräckligt noggrann när jag klämde ringarna?
    vill du ha ett nytt?
    ja tygkassen fann jag :). köpte ett R också i svart. coola. bra tips!!! love!
    ha en fin resa hemåt o njut nu ledigheten!
    kram/jennifer

    SvaraRadera