-->

söndag 18 mars 2012

sunday.


godmorgon.
Lusläser lite skolarbete och inväntar frukost som snart serveras.
Grått och tråkigt ute, men jag tror vi går en promenix ändå.
Behöver luft.
Jag hade hoppats på sol dessa dagar, så att jag kunde få njuta och suga in havsluften, men tyvärr har jag bara hållt mig inomhus.
Undantag igårkväll, då jag och pappsen promenerade ner till Pumphuset för en öl/cappucino.

Lulli är på sova-över-kalas så det är bara vi tre äldsta hemma.
Blir en tur för att kolla på cykel åt lillskruttans födelsedag lite senare innan det är dags för mig att åka hem.

pics via Wisuella
Hade så gärna velat pricka in en kaffe med Jojo m.fl (vet inte vilka som är i stan?) också.
Ibland önskar man att dygnet hade fler timmar.
Eller att ens vänner bodde lite närmre.
Eller kanske tvärtom :)


Vad ska ni hitta på idag?

1 kommentar:

  1. hello!
    ja visst önskar man det :). mååånga fler timmar!!
    är du i la nu då?
    jojo som i johanna olson? häsla i såna fall.
    ha en underbar dag!!!
    fiiina bilder. fick en skön känsla!
    kram7jennifer

    SvaraRadera