-->

måndag 23 juli 2012

a little extra attention.


pics via my pinterest.
collage made by me.

back on track.
Man missar mycket när man är borta en helg.
Inte minst vad som händer i bloggvärlden, på instagram och på pinterest.
Även om det sociala är himla trevligt och lättillgängligt, så kan en helg utan internetuppkoppling vara något stressande. När det egentligen är meningen att vara tvärtom.

Jag blir till exempel stressad för att jag har ett pågående spel på wordfeud, haha.
Som jag inte vill förlora när jag leder.
(jag är en grymt dålig förlorare, that's why)

Men nu så.
Nu har jag tagit igen missade sociala-medier-grejer.
Och som vanligt när man kollar igenom alla grymma pins på pinterest så fastnar vissa bilder extra mycket.
a little extra attention.
De fick därmed pryda kollagen ovan som jag knåpat ihop.
Ro för själen, jag säger då det.


pictures from our weekend by the beach will pop up tonight when you're all a sleep :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar