-->

torsdag 19 juli 2012

addicted.

massor utav olika smaker.
i'm in heaven.

som ni ser, nöjd P.

Ludde gör sin premiärglass, haha.

några av alla toppings.
detta är chokladhörnan, min favorit.
Bäst av alla?
Reeses peanut butter cups.

i valet och kvalet.

mitt resultat.

hugg in.
nom nom nom


mitt nya beroende.
yoghurtglass med toppingar av alla dess slag.
hur många har jag tryckt i mig nu totalt sedan jag kom hit?
fyra, fem... något sånt.
nåja, så länge man tränar och håller igång så får man unna sig.

och jag introducerade herr Lovis också.
såklart gillade han också det och jag lovade att vi ska gå hit minst en gång till.
såklart jag lovade.

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha!! SHIIT vad nice, fattar att du fastnat ;) här har de inget bra godis alls, jag har begärt lösgodis per post hemifrån!

    SvaraRadera