-->

tisdag 24 juli 2012

not completely satisfied.


åh paris.
jag bara måste dit igen.
vackraste staden jag sett.
beautiness
så söta små barnskor.
oh please, take me there.

 godmorgon.
har kokat tre ägg denna morgon.
varav ett var dugligt och ätbart.
de andra två knäcktes.
åh, finner ingen stämning denna morgon.
Och den här dagen kommer bli lång, tro mig, jag känner det på mig.

igår, ett smärre nervsammanbrott.
jag är jättenöjd på min plats här, men jag vill mer.
trodde i början annorlunda men jag känner mer och mer för det jag alltid i sagt.
i slutändan vill jag jobba på ett företag,
där jag brinner för slutprodukten.
lastbilar är häftiga, visst.
för att inte snacka om teknologin bakom.

men jag känner mig ändå inte helt satisfied.
jag vet vad jag vill.
ni vet vad jag vill.
jag bara måste.
kanske inte nu, kanske inte förrän om två år när skolan är slut.
men så fort som möjligt helst :)
jag vet att jag hade gjort ett bra jobb.
ska försöka hitta något att ha vid sidan av skolan.
något där slutprodukten är litet, coolt, gulligt och tufft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar