-->

torsdag 26 juli 2012

i want to go home.


but right now, I just want to go home.

detta landet har för tillfället tagit musten ur mig.
jag vill hem.
har bokat min resa men har fortfarande inte någon aning om ifall den gått igenom.
varför är allt så komblicerat i detta land?

dagen har spenderats i fabriken.
tristess big time.
och vi hade förbeställt maten sedan några veckor innan.
jag valde bort alla sandwich och tog chicken salad.
för att minimera kolhydraterna och för en gång skull äta nyttigt.
vad tror ni befinner sig i min låda?

två croissanter med kycklingröra (smörig värre), en saltgurka, två cookies och en chipspåse.
tack som f-n.
här försöker man käka nyttigt men tydligen sätter man fälleben på sig själv.
 chicken salad är ju givetvis något helt annat än salad with chicken.
daaaaah.
suck pust stön.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar