-->

torsdag 26 juli 2012

my feelings right now.


life is so much better when you're sharing it.

stel som en pinne.
ont i magen.
gillar inte kanslan for fem ore, men jag vet inte vad jag ska gora.
jag fryser.
jag langtar hem, jag tror problemet ligger dar.
har inte langre nagot att se fram emot har.
och alla problem den senaste tiden har bara gjort langtan annu varre.
an en gang, varfor ar allt sa komplicerat?

tror jag ska ga pa bio ikvall.
sjalv.
da har man sjunkit langt ner, det skulle jag sagt for bara nagra manader sen.
vem gar pa bio ensam?
herregud vad tragiskt.
onskar att jag hade lite mer sallskap omkring.
det var langesedan jag kande mig sa ensam.

Sa Lovis.
Aven om du klantigt nog tog med dig bade mitt korkort och mitt kreditkort, sa saknar jag dig.
Dock ser jag garna att jag hittar korten i mitt postfack idag.
Annars ar de pa vift och jag vet inte riktigt hur jag hanterar det problemet ocksa.
ett problem till och jag bryter ihop.


3 kommentarer:

  1. naw. stackars dig!
    lide rmed dig.
    men tycker du har varit fantastisk. jag hade aldrig klarat mig själv så som du så länge, och hallå. att gå på bio själv e fan grymt starkt. så det ska vara. modigt ju.
    bit ihop. bara några få veckor kvar. u can do it.
    jag stöttar dig till max!!!! tycker du är grym o tänk hur mkt du kommer uppskatta sverige sen :).
    ta hand om dig gumman//jennifer

    SvaraRadera
  2. Gud så härlig bild :D

    Tack så mycket :D Hoppas också vi hittar ett litet hus snart :D

    SvaraRadera
  3. Hoppas att allt ordnar sig idag.
    Tänk på så mycket engelska du lär dig. Var vid gott mod! Du är snart hemma igen!
    Kram på dig!

    SvaraRadera