-->

måndag 2 juli 2012

helgen som varit.

jag.
in front of the chocolate desk.
of course.

Fasters syster, Kusinerna Isa, Zoe, Alex och jag.
Spenderade lördagen på Zoo.

Där vi fick gratis lunch.
tro f-n att amerikanarna är storväxta.
2-pack kakor, chips, burgare och läsk.
haha :)

Alex är inte så svettig som det ser ut.
det är vatten från en vattenpistol.
man tager vad man haver för att svalka sig i över 40 graders värme.


hello Zoe.

Jag och Alex väntar på det lilla tåget som tog oss en runda kring Zoo.
Pärlhalsband och solbrillor fick man vid entrén.
Men jag höll mina egna på, tråkis.

just me.
photo by duktiga Isa.

beautiful girl.
look at those eyes :)

pillar med mitt nya armband som jag fick i försenad födelsedagspresent.
Ett neongult Tomas Sabo.
love it.
och ja, linnet fick jag också i present.
Också väldigt uppskattat.

min fina och coola faster.

jag "posar".
men tigern var både för het och för hal.
så, ganska misslyckad pose med andra ord, haha.

Isa och Jag med utsikt över Raonoke

hej igen måndag.
Så glad att jag tog bilen till mina kusiner + faster i helgen.
Där har jag blivit ompysslad på alla sätt och vis.
Trots en smärre tornado, nerlagd AC i huset, (säkerligen 2 kilo tyngre) och temperaturer över 40 grader så är jag glad att jag åkte.
Väldigt glad.


Nu har jag laddat batterierna med mina blodsband.
Gjort mig redo för en vecka med endast två arbetsdagar.
Därefter sol, bad och vänner i Virginia Beach.

can't wait.
Önskar er en fin vecka också.

1 kommentar:

  1. ååh så kul att se. så mysigt.
    gött med lite ledighet. välförtjänat tjejen.
    o snygg e du!!!!
    kram//jennifer

    SvaraRadera