-->

söndag 29 juli 2012

lite behövliga ting.





söndagsshopping.
startar denna söndagsmorgon med två klick till min iPhone.
använder ständigt skal men det jag har nu börjar falla samman i bitar.
aldrig att jag skulle förlåta mig om jag tappade telefonen i marken utan skydd.
att köpa en ny eller reparera den skulle svida för mycket i plånboken.

och nog för att denna beställningen också sved lite, så hellre det.
i förebyggande syfte betalar jag gärna mer.
Dessutom lär den ju bli himla fin min telefon, inte sant?
 I studsvänligt skal från Tory Burch.
och festligt fodral från Michael Kors (där kreditkort och leg också får plats)
värsta bästa partyväskan.

nu hoppas jag bara leveransen kommer innan jag lämnar detta land.
det stod att MK-fodralet kunde ta upp emot 3 veckor...


här blir det nu operation insmorning av solkräm.
det vankas poolparty med DJ och gratis mat vid en kollegas pool.
& ni som känner mig vet att jag inte tackar nej till gratis mat, hehe.

ska se om jag kan få med mig kameran idag också.
 

1 kommentar: