-->

måndag 2 juli 2012

hello july.

fina bilder via pinterest.
collage made by me.


första juli.
dagarna bara springer förbi.
"bara" 2 månader kvar i staterna, "bara" fem oplanerade helger kvar.

Varmt som in i tusan denna första dag i juli.
Jag har varit ute på en fruktansvärt jobbig löprunda.
Kände att jag var tvungen efter helgens intag av sötsaker.
Svettas fortfarande, efter 30 minuter.
är det normalt?

Kylen ekar tomt så trots att klockan är mycket drar jag nu till affären.
frukt ska inhandlas.
Likaså frukost för morgondagen.
Jag är trött, utmattad både fysiskt och psykiskt.
Borde nog egentligen gå och lägga mig.


Stor kram till er som ständigt kikar in.
Och särskilt till er som lämnar en kommentar då & då.
I appreciate it.

 
 

2 kommentarer:

  1. Vakker og inspirerende blogg.
    Takk for at du deler.

    gunn : )

    SvaraRadera
  2. Wow vilket vackert collage! Love! Förresten, vad gör du i USA, har du familj där? Ha det fint i hettan! Kram

    SvaraRadera