-->

fredag 13 juli 2012

finally friday.


ooo, bara älskar bilderna ovan.
collage by me, men bilder från pinterest :)

hej fredag.
åhhh.. lite lagom pirrig i magen idag.
L är på väg hit.
Dock 3 timmar försenad så jag ska inte hämta honom förrän vid 20 kväll (USA tid).


Hade härlig fredagskänsla redan igår.
Så jag städade lägenheten med vad som verkar vara den mest otympliga dammsugaren i världen.
Livrädd att den på något sätt skulle hugga (?) av mig fötterna.
Vrålade som en motorsåg gjorde den.  
Men allt för att Lovis ska tro att jag är ordningssam och hushållig även här, haha.

Kvällen fortsatte ner downtown där jag mötte upp killarna och en ny tjej jag träffat.
Kristina.
Behöver jag ens säga att jag njuter av lite tjejigt sällskap?
nej, tänkte väl det.
Bilar, tv-spel, skjutvapen (!), öl och raggning på tjejer har sin gräns.
tro mig.

 
tröttmössa.
Den här morgonfrilla vaknade jag upp med idag.
Snacka om att ha sovit gott.

 Så nu ska detta trötta ansikte hiva i sig en kopp kaffe.
Sätta lite mascara på fransarna och sedan ge sig iväg till jobb denna efterlängtade fredag.

Vad har ni för planer i helgen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar