-->

tisdag 10 juli 2012

till en pojke.

limegrönt mot mossgrönt.
fin kontrast.
och färgerna gör sig ännu finare till en brundbränd liten kille.
bobo choses



har ni hört storyn om TOMS-skorna?
"with every pair you purchase, TOMS will give a pair of new shoes to a child in need. One for one"
bästa tänkbara affärsidén.
och snygga är de också.
helst lite slitna och ingågna :)

baströjor.
grymt snygga, dessa från popupshop.
gillar att de är lite längre i ärmarna.
If I had a boy, då hade jag fyllt upp med svart, vitt och grått.


coolaste shortsen jag sett på länge.
faller nästan handlöst, hehe.
den lilla neonfärgade knappen.
it's all about the details.
bobo choses, och det hade jag också gjort.

kiddo boy clothing. 
Har ju tidigare nämnt att jag tycker det är så mycket svårare,
(inte för att jag borde bry mig, jag har ännu inga egna kids)
att hitta grymma kläder för killar.
Men jag har ju intresset, lite som en hobby.
How come, kan man fråga sig.
kanske skulle sätta igång och designa själv ändå, hehe
Ta saken i egna händer.

För ständigt hittar jag massor av fint till flickor. 
känner ni också så? 
ni som har barn?
eller bara har intresset som jag...
Att utbudet är mycket bredare och mer detaljrikt för tjejer?

Snubblade i alla fall över tuffa ting till liten pojke. 
Hoppas att ni med småkillar kan få lite inspiration.
Detta föll i alla fall mig väldans i smaken.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar