-->

söndag 24 juni 2012

dagens fångst.



Det visade sig bli ett lyckat (och dyrt) besök på outleten idag.
Skjortorna som jag länge velat ha införskaffades, likaså ett par nya svarta, låga Converse.
En kabelstickad marinblå tröja och en randig bomullströja från RL.
Jag fullkomligt älskar stilen till  skinny jeans.
Klassiskt vardagssnygg.

Två t-shirts från J Crew hamnade visst också i påsen.
Den aprikosfärgade är så himla fin i verkligheten.
Betydligt mer färgglad än på bild :)

Och så var det ju det där... vad ska vi kalla det...
... impulsköpet.





Innan jag åkte suktade jag efter en Celine.
Men då mina ögon tydligen sett i kors gick jag och förälskade mig i en alldeles för dyr väska.
Tänkte att jag skulle hitta något substitut i New York vilket jag såklart inte gjorde...
... så jag handlade annat för de pengarna.
Som två par solglasögon t.ex.
(det ena paret skulle jag dock få av L i brist på icke funnen väska)


Idag gick jag in på Michael Kors medan jag väntade på min svenske vän.
Skulle givetvis bara kolla.
Och fastnar såklart för en väska i liknande stil som min dream bag.
Mjukt svart skinn, avklippta kanter.
Pås-aktig och rymlig med korta axelband.
Simpel, inga krussiduller.
 on SALE!
 Dock fortfarande för dyr för att köpa den bara sådär...

Provade, vände, vred.
Gick ytterligare en timme på outleten för att rensa tankarna.
Irritationsmomentet var att jag köpt två solglasögon.
Fasen vad onödigt?
Rådfrågade minst fem kompisar inkl. Ludde.
"take it!"

Okej då, jag gör väl det då om ni säger så.

Så nu ändrades planerna.
Väskan får jag av b-friend i försenad födelsedagspresent.
Och båda solglajjorna står jag själv för.
Hur onödigt det nu än må vara att ha två :)
 Tack älskling.


1 kommentar:

  1. Så snällt av honom! Superfin bag.
    Klart man måste ha två :-).
    Kram

    SvaraRadera