-->

tisdag 26 juni 2012

today I want...

... dessa skor från J.Crew
till mina framtida barn.

Jepp, you heard me.
Jag hade lätt kunnat köpa dem och stoppa undan i en fin låda så länge.
bedårande.

... Ludde to be here.
Han kommer om 3 veckor, snacka om att längta.

... ett nytt kök i lägenheten.
Vi bor i hyresrätt så tyvärr kan vi inte göra oss av med eländet som finns där idag.
Men en dag så.
samlar inspiration så länge :)
 

...snygg fransväska från Zaras rea.
löp & köp.

... en ny fin läslampa.
Har fortfarande ingen.
Den här är ju dödscool.
Och perfekt med reglering av längd.


Ibland spelar det ingen roll hur mycket man vill.
Man kan inte få allt här i livet.
be careful what you wish for cause you just might get all?


Nu ska jag sluta drömma om saker jag vill ha och istället snöra på mig löparskorna för en joggingtur. 
Bio står på kvällens schema och jag är inte den som sitter där i stolen tomhänt.
nope, jag måste tyvärr har lite snacks.
För vid valet av film fick jag inte alls en syl i vädret.
Och den verkar inte lockande alls i mina ögon/öron, så jag hänger med för att visa att jag är en schysst kompis och sedan snaskar jag godis hela de långa två timmarna ut.
fair enough.

pics via my pinterest (kids, picture love, kitchen&dining, electric) & zara.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar