-->

onsdag 13 juni 2012

finally I got it.

day night via lyla and blu, love from asudem, dream catcher via hima and new york taken by me

a quick update before I go to bed.

Well, andra dagen avklarad.
Tiden bara springer iväg och det tackar jag visserligen för.
Finns inget värre än att sitta av tiden på ett kontor.

Deltog bland annat i ett möte tillsammans med projektgruppen jag ingår i.
Vi ska titta på teknologier i lastbilar som kan väntas efterfrågas 2020 och framåt.
Samt vilka regler och lagstiftningar som kan väntas komma.
Det är min främsta uppgift, det sistnämnda.
Någon som har en spåkula jag kan låna?
För jag vet nämligen inte själv hur jag ska lösa detta, haha!
Projektet ska presenteras i slutet av Augusti så säg bara till om en magisk glaskula dyker upp ;)


vet inte riktigt vad bilden gör här.
mitt i allt.
men jag gillar kryssen så kvar får den bli :)
pic via le-dilemma

And finally I got internet in my apartment.
Det lönar sig att tjata.
Håller ni inte med alla mammor där ute?
Haha.
Me, myself and I är i alla fall överlycklig.
Och snabbt är det också :)

Nu ska jag borsta bissingarna och sedan krypa i säng för att läsa.

 

1 kommentar:

  1. fiiint.
    grattis. det lär du behöva. värt att tjata! jaddå.
    kram o ha det bra på jobbet. business woman :).
    //jennifer

    SvaraRadera