-->

måndag 18 juni 2012

träningsvärk och aningen bränd.




hello monday.
Vaknade upp med träningsvärk efter många runder racket ball igår. Det är ungefär som squash och ett spel med högt tempo och konditionsträning. 
Var inte säker på om jag vågade med tanke på min förkylning som inte helt är borta.
Men trots mer slit än jag trodde så är jag vid liv. Så det var nog ingen fara :)

Och det var inte bara en trött kropp som klev ur sängen för en halvtimme sedan.
Även en bränd sådan.
Förstår inte hur det gick till då solen inte var framme hela dagen igår. 
Och insmord i 30 var jag också.
Nåväl, jag antar att man var så ovan och baby-blek innan dess.
Men usch, hemska tanken på vad man utsätter sin kropp för...



Ska göra i ordning min mugg med kaffe och sedan sätta fart.
Något segt med måndag, but let's make the best of it. 


pics via Amandas och Pellas pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar