-->

torsdag 28 juni 2012

my dearest things.


my jewellery.
När hemlängtan smyger sig på är jag glad att jag har min ring och mitt halsband som jag fått från familjen. Ringen i studenpresent, utan den känner jag mig naken, och favorithalsbandet i julklapp förra året.

Älskar enkelheten och den otroligt tunna kedjan som knappt syns.
Har det alltid kring min hals förutom när jag duschar och tränar.
Egentligen gillar jag bäst smycken som man kan ha på sig ständigt, men jag har fått för vana att alltid sätta på det igen :)

så fint.

Något som också alltid sitter i är guldörhängen med diamant som jag fått från Farmor.
(och på tal om örhänge så växte mitt hål uppe på örat ihop i förrgår, störigt!)
Och kring handleden har jag en tunn guldlänk, också från Farmor.
En doppresent med mitt namn på.

Vissa smycken fäster man sig extra vid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar