-->

torsdag 21 juni 2012

myrtle beach.


Can't wait tills Ludde kommer hit i mitten av juli.
Och han stannar i hela 10 dagar, lyllos mig.

Jag kommer givetvis att jobba under veckan men på helgerna ska vi se till att ta igen det.
Jag har nyligen halv-bokat en liten lägenhet ett stenkast från havet vid Myrtle Beach i SC.
Där ser jag fram emot salta bad och doft av solkräm.
Lite sand i skorna och inga måsten.
 

Just us.
that's more than enough.
(och skulle vi bli rastlösa har jag hört om en bra outlet i närheten, haha)
 

Den där strandpromenaden skulle jag kunna tänka mig att gå.
En bit på åtminstone :)


Så det blir lite strandhäng den här sommaren ändå.
Och har jag tur och lite mod i kroppen, så kanske jag ser stranden redan om två veckor.
I Virginia beach med resten av folket i skolan.
För att fira 4th of July.
(Nu när jag missar vår stora sommarhögtid imorgon... )
Om jag vågar be om ledighet vill säga, där har vi den lilla haken. 


pics via pinterest - "myrtle beach"   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar